Home

NVVC lidmaatschap

Over de NVVC

Portretten van cardiologen

Contactgegevens

Congressen

Vacatures

NVVC Netwerk FAQ

NVVC Netwerk FAQ

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden over het NVVC Netwerk.
Belangrijke opmerking vooraf: om u aan te melden voor het NVVC Netwerk (dus: de eerste keer dat u gaat inloggen) moet u gebruik maken van de uitnodiging die aan u gemaild is. Kunt u deze uitnodiging niet meer vinden? Mail ons (bureau@nvvc.nl) o.v.v. NVVC Netwerk uitnodiging, u ontvangt dan z.s.m. een nieuwe uitnodiging.

1. Voor het NVVC Netwerk op uw mobiel of  tablet: gebruik de Zoho Connect app.

2. Waar vind ik de ledenzoeker?
Hiervoor dient u in te loggen in het NVVC-Netwerk.
U vindt de ledenzoeker in de rechter kolom bij 'direct naar'.

Let op: De ledenzoeker werkt niet bij gebruik van Internet Explorer. De ledenzoeker werkt vanaf de voorlaatste versie van de browsers van de belangrijkste browsermakers: Google, Apple, Microsoft en Mozilla (Firefox). Voor Microsoft werkt de zoeker vanaf van versie "Edge11". 

3. Ik zie dat de NVVC site is aangepast. Hoe krijg ik toegang tot het deel voor de leden?  
Hiervoor dient u in te loggen in het vernieuwde NVVC-Netwerk. Om in te kunnen loggen in het vernieuwde NVVC netwerk heeft u de uitnodigingsmail nodig. Heeft u deze niet ontvangen of wilt u deze opnieuw ontvangen? Mail naar bureau@nvvc.nl.
Heeft u de uitnodiging ontvangen?
Klik op de link in de uitnodigingsmail, er wordt u gevraagd een wachtwoord aan te maken waarna u inlogt in het NVVC netwerk.

Advies:
Doorloop de inlogprocedure via een thuisnetwerk (niet via een ziekenhuisnetwerk).
Gebruik Google Chrome, Safari (voor Apple users) of Microsoft Edge als
 internet browser.
De browser Internet Explorer wordt niet meer door Microsoft ondersteund en leidt tot problemen bij het inloggen in het NVVC netwerk.

4. Ik kan niet (meer) inloggen op de NVVC site. Bij het aanmelden op het NVVC netwerk krijg ik een foutmelding. 
Zie 'Advies' bij vraag 3. 

5. Ik kan de link niet openen in de uitnodigingsmail.
Zie 'Advies' bij vraag 3.
Er zijn gevallen bekend waarin de hyperlink niet of niet goed wordt weergegeven door het mailprogramma.

Als een klik de groene knop 'accepteren' niet tot openen van een browser leidt
Controleer of u door een klik met de rechter-muisknop op deze groene knop wel een URL (internet adres) te zien krijgt,
Indien u de  URL ziet: kopieer en plak deze in uw browser en enter om het inlogscherm te openen.
Als u geen URL ziet mailt u ons dan (bureau@nvvc.nl) o.v.v. 'geen inlog-URL in uitnodiging'

Als een klik de groene knop 'accepteren' wel een browser opent maar niet het inlogscherm toont
Controleer of de opgegeven link klopt, dat wil zeggen: in de adresbalk achter https: moeten twee // staan.
Staat er maar één /, voeg dan nog een / toe. (Dit is helaas een bug die soms de kop opsteekt)


6. “Kan uw verzoek niet verwerken. Controleer a.u.b. de URL. Go to Home.” 
Zie antwoord bij vraag 5.

7. Ik heb uitnodiging ontvangen. De link werkt niet. Ook niet met Google Chrome.
Zie antwoord bij vraag 5.

8. Ik krijg de melding "de gevraagde URL kan niet worden opgehaald".
Zie antwoord bij vraag 4.

9. Mijn wachtwoord voor het NVVC Netwerk is niet juist.
Als u zich eerder wel succesvol had aangemeld voor het NVVC Netwerk kunt u via de (knop op homepage van de) NVVC website naar de inlogpagina van het NVVC Netwerk gaan.
Hier kunt u via "wachtwoord vergeten" een nieuw wachtwoord aanmaken.
(Uw inlognaam is het emailadres waar u de uitnodigingsmail/NVVC nieuwsbrieven op ontvangt.)


10. Kan ik nu niet in het NVVC Netwerk via het ziekenhuisnetwerk?
Dit geldt niet voor alle ziekenhuizen, maar een aantal ziekenhuizen hanteren een sterke firewall.
U kunt het probleem melden bij de ICT afdeling van het ziekenhuis zodat zij het adres https://netwerk.nvvc.nl/ kunnen vrijgeven.
Uiteraard kunt u dit probleem ook melden via bureau@nvvc.nl, dan nemen wij contact op met de ICT afdeling van het ziekenhuis.

11. Hoe stel ik de mails uit het NVVC Netwerk zelf in?
Wanneer u geen email berichten wilt ontvangen vanuit NVVC netwerk, dan kunt u deze e-mail meldingen uitschakelen.

Algemeen: heeft u vragen over het NVVC netwerk mail ons dan via bureau@nvvc.nl